چشمان نرگس

اُل هز بین عه بیگ لای .

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ب.ظ

حالا که دارم می نویسم اشک هایم از پس شیشه های عینکم روان ست ، نمی توانم احساسم را در قالب کلمات بریزم ، تنها و شکست خورده ام و این زندگی لعنتی هیچگونه نشانه ای از حیات واقعی به دست نمی دهد ، نمیدانم رادار ها خرابند یا فرستنده های ماهواره زندگی ، حتی یک نشانه ، یک نشانه ، دارم فکر می کنم که تمام این مدت را اشتباه کرده ام ، تمام مدتی را که فکر می کرده ام بزرگترین اتفاقات خوب زندگی ام افتاده اند که بهترینشان پارسال همین موقع ها بود اشتباه بودند ؛ همه شان ناشی شده از یک هیچ بزرگ بوده اند ، یک حفره ، یک " نبودن عظیم " که در پس بودنش هیچ چیزی نیست ، از نبودنش این اتفاقات می افتند که یکیشان رفتن محمد بود ، تمام تلاشم به شکست منتهی شد ، تمام تلاشم برای خوشحال بودن به سیاهی می رسد ، تمام زندگی ام دارد نابود می شود ، من حق زندگی کردن ندارم ، تمام حقوق دارند از من ستانده می شوند ، به اسم خیر خواهی دارند پایشان را بیشتر روی خرخره ام فشار می دهند و من همین هستم ، همینی که دارد تلاش می کند بهتر زندگی کند اما ال هز بین عه بیگ لای .

محمد رفت ، من شکست خوردم و شکست خوردم و شکست خوردم ، حق زندگی از من سلب شده ، حق آزادی عمل ، تبدیل به یک هیچ شده ام ، یک هیچ سر به راه که هیچگونه حرفی برای گفتن ندارد و تنها می پذیرد ، تنها یاد گرفته است سکوت کند ..

  • نرگس نظری

نظرات  (۳)

  • فرشاد اشتری
  • ما غلام تو و آن طبع متینیم هنوز
    ما همانیم که بودیم و همانیم هنوز

    ذره‌ای از شرر عشق تو نفسرده به دل
    با غم عشق رخت پرده نشینیم هنوز

    ف.الف
    پاسخ:
    بسیار زیبا ، متشکرم :)
  • لولا پالوزا
  • میدونی ققنوس پرنده ایه که وقتی ضعیف شد آتیش میگیره و خاکستر میشه...
    اما بعد چند دقیقه دوباره از همون خاکستر یه ققنوس قوی میاد بیرون...
    پاسخ:
    ازتون ممنونم پالوزای عزیزم، مثال زیبایی بود.. 
    نرگس عزیز عیدت مبارک
    پاسخ:
    ممنونم...
    التماس تفکر :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی